Gör allt jag kommer över!

Börjar med att säga detta: Johan är frisk, jag är bättre...så Onsdag är nog inga problem Åsa! Så kom hit bara så kan jag visa hur man gör!!

Lovar du att vara ärlig?: Jovars.

Du heter: Malin

Smeknamn:  Morsan, Malla, Mallgrodan, Merlyn

Låt som när du är ledsen sörjer till?: I don't know you anymore med Savage Garden.

Beroende av: Min familj!!

Vad tror folk om dig?: Det beror nog på vem man frågar för jag tror att alla har sin egen uppfattning. Men dem som känner mig skulle nog säga att jag är snäll, rolig, pratglad, petig och Fia skulle nog säga att jag är kökspedant...för det är hon med.

Stämmer det?: Som sagt...jag är nog väldigt många olika saker...det mesta stämmer säkert. Det beror ju på hur någon känner mig och vilken relation man har. Jag vet mycket väl att jag kan vara elak också.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina tänder, mina ögonbryn och ögon.

Vad säger du för att imponera på någon?: Har inget behöv av det. Ska jag imponera på någon så är jag mig själv.

Hur imponerar man på dig?: Jadu....det beror ju precis på vad det handlar om. Men jag tror att en sympatisk och påläst person imponerar på mig. Också människor som har gått igenom mycket jobbigt och klarat av det.

Brukar du skratta för dig själv?: Oja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Står något om ett missat samtal.

Var bor du?: I Rotebro,

Trivs du där?: Mycket bra.

Äger du några converse: Yesbox.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin skulle jag tro. Fast Öl är också mummigt.  

Brukar du bli för full: När jag väl festar så festar jag rätt bra. Och full blir jag nog. För full? Har hänt.

Vad har du för mobil operatör: Tre.

Är du allergisk mot något: Ja...pollen allergiker..

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast?: Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade om jag mådde bättre. 

Antal timmar sömn inatt: Kanske runt 6-7 timmar. Har sovit uselt inatt.

Sov du ensam: Nä.

Brukar du komma i tid: njae...inte nu längre...jag är tidsoptimist.

När mår du bra: När allt är som det ska.

När blev du fotad senast: Don't know.

Hur känner du dig nu: Illamående, ont i ryggen och trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och och vitt.


Vad tycker du om fötter: Ja dem är bra att ha. GIllar dock inte att ha dem i ansiktet..

Vad saknar du: En större lägenhet.

Hade du en bra kväll igår: mjae...jag mådde illa.

Favorit dryck på morgonen: Berocca

Rakar du benen: inte ofta. har nästan inget hår på benen. Men är det barbens tid så gör jag det för att det känns fräscht..

När brukar du oftast gå och lägga dig:  ca 22.

Är du blyg?: Beror på sällskapet.

Sysslar du med någon idrott: Njae...men jag går på Friskis...drömmer om att börja med boxersice igen och är gammal DM i orientering..

Vill du hellre ha mail än brev: Mjae...ett vanligt brev känns mer personligt.  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.

Har du spytt offentligt: Oja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle nog vilja pröva snoppens funktioner, pissa, runka och knulla.

Är du nöjd med ditt liv: Ja i stort sett..

Är du bortskämd: Hmm...mjo...ja...de är jag nog. Lite iaf. mamma och pappa gillar att köpa till mig, så varför säga nej?

Vad gör du i morgon: Om jag är bättre ska jag till BVC med Johan och umgås med Fia..

Vad är det värsta du vet?: Dubbelmoral, lögner, otrohet, svek och människor som fiskar efter uppmärksamhet.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det är ju så olika beroende på vad man behöver. Men jag SLÖSAR aldrig ´pengar på skit.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen kändis. Min mormor rockar.

Vad längtar du till?: Hmm...resan till Portugal. Och att Åsa ska få sin bebis. Ska bli så spännande!.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut.

Vad använder du för shampoo?: Head and shoulders...håret bli så jävla fräscht länge efteråt.

Vad är det finaste du fått?: Johan...och min Juicemaskin! och ett fotoalbum som jag fick av mormor på 18årsdagen.

En speciell dag du minns: 29 Oktober 09 och 17 Februari 07

Hur gammal är du: 25.

Tycker du om någon just nu: Japp.

Du samlar på: Filmer.

Gröna eller röda äppeln: Gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad det handlar om. Vad själva problemet är.

Gillar du golf: Onej.

Vilken tid gick du upp idag: vid 8a..

Har du sovit i din egna säng inatt: Yes

Har du strumpor på dig nu: No

Är det okej att gråta: Det tycker jag. Jag tycker att det är männskligt.

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa lägenhet...och om jag vinner efter att vi redan hittat en så skulle jag leva gått bara!

Bär du glasögon eller linser: Jajjemensan. Blindstyre.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej...men jag gillar att äga något plagg...är lite kul att ha nått iaf. Har en Odd Molly kofta jag är äckligt förtjust i.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid 8a.

Har du piercing: Nej. Har haft.

Vill du gifta dig: Jag vet inte. Någonstans vill jagnog det.

Vill du ha barn: Jag har ju ett...ett till iaf...kanske två.

Solar du ofta: Så fort det finns möjlighet. Dock inte solarie.

Är du bra på att laga mat: Javars. Jag får ju ofta höra det iaf.

Är du flygrädd: Livrädd. Det är det värsta jag vet.

Hur vig är du: Inte jätte mycket, har blivit vigare nu efter träning och viktnedgång.

Är du musikalisk?: Ja. medverkat i musikalet, körer och en blåsorkester. Tvärflöjt, piano och sång. Det du.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Loka.

Vilken är din favoritglass: Har ingen. Eller jo...apelsin sorbe.

Tror du på ett liv efter döden: Nej, men jag hoppas på det.

Tycker du om sushi: Loveit!

Vad äter du helst när du ser på film: Ingen aning.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Njae...vet inte...

Är du morgon- eller kvällsmänniska: ingen aning...

Vilken ögonfärg har du: Blågröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Helt klart.

Biter du på naglarna: Inte längre.

Röker du: Slutade i Januari förra året...har dock TYVÄR små börjat igen. Ska dock informera alla att jag INTE räcker i närheten av mitt barn. Skulle inte falla mig in, och är jag själv hemma så röker jag inte om plutt är vaken och sen tvättar jag mig alltid ordentligt efteråt. Måste dock ta tag i mig själv igen. Vill inte föra över det till min son. Badbadbad.

Hur ofta tränar/motionerar du: 3 ggr i veckan. Promenerar dagligen.

Senaste låt du hörde: Tingaling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0