Det är över nu.

Jag har suttit och funderat en massa dem här dagarna...min son har varit sjuk ett tag nu och nu verkar det vara över...men det vet man ju aldrig. Jag hoppas det...då läser jag något som får mig att klia mig i huvudet och undra en sak och jag undrar hur den människan tänker...och läser du detta, så skiter jag i det. DU behöver nog höra det.

Det är väll självklart att man tycker synd om er, ni har varit med om jätte mycket jobbigt med erat barn, och det är ju synd att det ska behöva vara så, alla vill vi ju att våra barn ska må bra...men måste du verkligen fråga om folk tycker synd om er? Det är sympatier du är ute efter och jag tycker faktiskt att du ska skärpa till dig lite. ALLA tycker synd om er och att ni har det jobbigt, är det något som du har missuppfattat? Även om jag inte är ditt största fan, så tycker jag att det är jävligt synd om er...men är det inte att gå lite väl långt att fråga och be om sympati? Det har ni ju redan!? Och måste det vara så att hela världen ska tycka så synd om er? Det finns dem som har det mycket mycket värre.

Min son har varit magsjuk i flera veckor. Det repade sig en stund och sen kom det tillbax. Magvirus är skit jobbigt och när det har varit mycket annat tror jag det är pricken över i:et men samtidigit har ni ju haft det värre, så varför oroa dig? Hon kommer ju att klara sig hur bra som helst.

Jag tycker att du borde ta och vända dig med sympatier till din familj och dina nära och inte fiska efter det. Det är inte normalt. 



Över till mig själv...och ska påpeka att det jag skrev innan inte är något elakt menat, jag bara tycker att det är jävligt konstigt. Så jag säger också detta som är ett direkt citat. Jag skriver och uttrycker mig hur jag vill i min blogg. och jag säger nu: Får du, får jag.

Jag har iaf spenderat dagen med min pappa. Han hämtade oss vid 11 och så åkte vi iväg och handlade på ICA maxi...Johan låg i vagnen och hade sin tandborste som han tuggade frenetiskt på. Måste varit skönt att göra det då det måste klia i munnen nu när hans första tand ligger på ytan på väg upp. Gav honom tandborste för att vänja sig vid den, och det har han allt. Super gullig. Sen åkte vi hem till mina päron...jag o mamma skulle ha farit ut o sprungit, men hon blev sen från jobbet så det han vi inte...synd...får bli imorgon. Sen hämtade vi Jonas och mamma skjutsade hem oss...nu ligger lillen och sover efter att ha vairt vaken i princip hela dagen, dock på mycket glatt humör hela tiden.

SÅ ikväll vankas det köttfärspaj med sallad, chips och dipp till Lets Dance och sedan en godnatts sömn.

Jag är äckligt lycklig just nu. Det känns SÅ bra. Så nu ska jag titta lite mer på O.C och vänta på att karln min kommer hem från sin pappa.

Puss o kram på er.

Ps. Nästa helg ska jag säga hejdå för ett halvår till min bästa vän...usch vad jag kommer att sakna dig. Så jävla mycket. Min lillaFia...vilken underbar människa och vän du är! Me be very happy to have you in my life. Besos Wapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0