4 månader!!

4 månader har nu gått och det är fortfarande helt ofattbart för mig. Att efter allt som hänt i livet, så är detta det bästa...jag kan ibland sitta för mig själv och bli tårögd...för jag kan inte förstå att det är sant...mitt hjärta blir varmt när jag ser hans vackra ögon och hör hans "prat" och skratt...han är underbar...min lille son!

Eftersom 29 inte fanns denna månad så blir han 4 månader idag ist...så vi har firat på mat på Indiskresturang, promenad i vackra vädret och mosad banan...dock ytterst lite...but he liked it. I morgon börjar jag kära potäter i en vecka...sen får vi se vad det ska bli för mat upplevelse för min lilla gris. Mommy is happy.

Nu är det Beck på TV och jag är trött och mäkta ointresserad! jag är trött och vill sova...vilket jag ska...resterande familj sover redan...

Denna vecka kommer bestå av; En måndag med Fia, Onsdag med mormor, morfar och kusiner...Lördag ska jag o stora J ha mys kväll...vi behöver det...BIG time. Bara lata oss...det iofs om allt tillåter...typ att lillen mår bra, fortsätter äta bra och inte får något återfall...annars blir det någon annan helg. Ingen brådska direkt....lillemannen är det finaste och käraste jag har...och stor J såklart....sen ska jag träffa linda och nooli någondag!

Men nu go vänner...Godnatt, och vi hörs.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp på torsdag ska ni träffa mig och Nooli!! =D

2009-03-02 @ 23:08:13
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0