Terroristen.

Efter mer än sju månader så har jag bevittnat utveckligen hos ett litet barn...det har varit underbart och nu undrar jag vart tiden tog vägen! Min bebis är inte lika mycket bebis längre...kan man stoppa tiden lite?

Först så var en liten prick som skrek lite, åt och sov. Sen så började han ta napp och man fick det lugnare...han sov längre oh fixerade blicken och började skratta och tycka saker var kul....låg på rygg på golvet o sprattlade....helt plötsligt så har jag en liten terrorist som kryper runt, river ner saker, härjar tar sig runt i lägenheten av egen maskin, skrattar, pratar och håller på., Två tänder är på väg upp och man ser dem och är nästsan uppe ur tandköttet. Så man bajsar, kliar sig i munnen och dregglar som en tok. Ingen lugn stund...men det gör inget. Jag älskar att bevittna alla steg som tas. Det är underbart.

Ska passa på att gratta Jocke och hans flickvän jaquline som fick en liten pojke i helgen! Stort enormt grattis så ses vi snart.

Sen så kommer jag inom två veckor ha en till kusin...en kusin som är yngre än min son. Men det är kul med två små i släkten som kan leka med varandra! Lovely!

Sen så är det snart dags för lilla Åsa att föda! Underbart kul tycker jag att det är så imorgon kommer hon hit ska få ärva lite saker. KÄnns kul att det kommer till användning men en del vill jag ju spara!

Sen så är det dags för några andra att få sina små.,...hujj vad det föds barn!

I helgen ska jag umgås med Karin....lite bio och ett glas kanske? Mycket kul!

Nu ska jag ta ut kycklingen ur frysen...sen ska vi äta god sallad med hemmagrillad kyckling och bröd. Yum!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0