Kontrakt.

Yeahyeah! Så var kontaktet skrivet, there's no return and I love it! Inflyttning den 1a Augusti...

Kan det bli bättre? Me be so damn happy! Ska bli sjukt kul...jag 'lskar att flytta och nu att vi 3 flyttar tillsammans är sjukt kul...jag har aldrig flyttat mellan två lägenheter....bara från päronen till en lägenhet...så detta är skitkul...det är som att flytta på riktigt...inte bara flytta hemifrån tillen redan färdig möblerad lägenhet...någonannans lägenhet....denna blir ju som vår liksom....ooo....I like!

Anyways, idag så kommer Eve och hennes karl hit på besök....jag vill att vi är ute i solen så vi blir nog inte inne..
har på morgonen även hunnit med lite städning och byta lakan i sängen....men nu måste jag äta frukost...hungrig och Joohan bestyren är ju klara....förutom att jag måste borsta hans tänder...så jävla svårt att göra själv...har inte kommit på knycken än....

Sen imorgon ska jag träffa Linda S....sen på torsdag måste jag fixa Jonas present och på fredag är det 8månaders koll och sedan åker vi till Avesta för att fira Jonte!

Sen om lite mer än en vecka....ja, då drar vi till Portugal! Sayonara!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: åsa

ja de är bra :) det hade varit kanonbra sa han. synd att man själv är en tjockis och inte kunde följa med. vad kul för er att kontraktet är skrivet förresten :) kram

2009-07-01 @ 19:37:23
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0