Info

SOm vnaligt kopierar jag allt sånt som jag ser....

1.  Hur gammal är du om fem år?
Nästan 31
2.  Vem var den sista du träffade? Jonas och Katten
3.  Hur lång är du? 173
4. Vilken var den senaste film du sett? En estnisk film som heter Klass...hur otrolgit bra som helst.
5.  Vem ringde du senast? Mamma o pappa
6.  Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Karin när jag skrev "ring när du vaknar" för att hon ringt mig mitt i natten.
7.  Vad är dagens planer? Mysa med min fina lilla familj.
8.  Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad jag vill
9.  Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Väldigt gifta...
10.  Vilken ögonfärg har du? Blå-gröna
11.  När såg du senast din mamma? Igår
12. När träffade du din pappa senast? Igår.
13. När vaknade du idag?
Vaknade till o från hela natten som vanligt, men jag gick upp klcokan 11
14. Har du någon gång hittat en katt? Ja...o jag döpte den till Bitch
15. Vilken är din favoritplats? Hemma hos mormor o morfar....Thailand...kanske nya lägenheten....
16. Vilken plats föredrar du minst? Platser svårt...situationer som är jobbiga är en annan sak...
17. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då jobbar jag som lärare....jag o Jonas bor förmodligen i en ännu större lägenhet, radhus eller hus med Johan och kanske 1-2 barn till och har det bra!
18. Vad skrämde dig som barn? Spindlar som alltid och fragglarna....mormor o morfars källare...
19. Vem fick dig att skratta senast? Min karl
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan ja ginte påstå...har säkert någon hemma hos mamma o pappa.
21. Har du stationär eller bärbar dator? Har båda
22. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag avskyr att sova naken så nått har jag alltid på mig...
23. Hur många kuddar har du i sängen? Jonas och jag har 8 kuddar i våran säng...
24. Hur många landskap har du bott i? Jag har bott i 2
25. Har du någon gång spytt på fyllan? Oh yes
26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
27. Är du social? Jaa....fast kan faktiskt bli blyg ibland
28. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys half baked
29. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Eftersom vi nu har våran lägenhet som vi vill ha så hade jag nog sparat en del, men fixat iorning nya lägenheten tillmax och sedan bara levt jätte bra!
30. Tycker du om kinamat? Jaa...
31. Tycker du om kaffe? Ibland...
32. Vad dricker du till frukost? Vatten eller Juice
33. Sover du på någon särskild sida? Just nu måste jag sova på vänster sida då jag har en muskel inflammation i höger ben
34. Kan du spela poker? Ja, men jag suger på det
35. Tycker du om att mysa? Mysa självklart, men inte när jag ska somna...typ ligga sked....jobbigt
36. Är du en beroendemänniska? Mja och nej...jag kan bli beroende, men har lätt att byta mönster nuförtiden
37. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
38. Vill du ha barn? Jag har en son, vill nog ha ett till längre fram...kanske 2
39. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Spanska....lite italienska...
40. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, en gång...det räcker....
41. Föredrar du havet eller en pool? Both
42. Vad spenderar du helst pengar på?Min familj
43. Äger du dyra smycken? Nej. jag bär nästan aldrig smycken...
44. Har du någon gång testat narkotika? Tyvär ja...
45. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Halstablett
46. Vem är den roligaste människan du känner? Svår fråga...mina vänner är alla roliga på olika sätt...så det är svårt att säga..
47. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på kinden som ser ut som en smil grop
48. Vad har du för ringsignal? Nokias classical....orkar inte bry mig
49. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yes
50. Flirtar du mycket? Jag är helt värdelös på att flörta...haha! men o andra sidan har jag nog aldrig behövt...
51. Vart togs din profilbild för din blogg? Inte den blekaste vad jag har för bild, men jag tror den är tagen hemma...
52. Kan du byta olja på bilen? Nej
53. Har du fått fortkörningsböter? Har aldrig kört bil
54. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läste nog i Stephen Kings - Det.
55. Läser du dagstidningen?
Om Jonas köper hem den
56. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
57. Dansar du i bilen? Nej
58. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vet inte.
59. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minnas fotlängd. :D
60. När var du i kyrkan senast? Hmm, tror det var Linneas dop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0