Helgen ja...

Helgen har varit super skön! Och sen så lite annorlunda...

Fredagen var jag med Karin och fixade pass åt lille skrutten...gick alldeles utmärkt...sen lite fika på balders och sen hem till mamma, vila lite...sen över till karin o softa lite och annika var där och plutten fick bekanta sig ytterligare med mina vänner och deras familj. Sen hem till mamma igen, äta snacka o så....sen så gick ajg själv lver till karin igen och snackade skit o drack vin med henne, Annika och deras fmailj. Sen tittade vi på film och sen gick jag hem o sov.

Farfar är på sjukan då han har fått förmaksflimmer, precis som min far har. Tråkigt. Måste börja käka varan o grejjer. Skulle ha fått en kusin också men Helenas verkar avtog så det blev ingen bebis där en.

Sen i lördags så softade jag med plutten hos mor o far...sen så åkte jag till stan med Karin. Käkade, gick på bio och såg Antichrist., Störd film, dock en bra film. Tyckte jag.

Sen så åkte jag hem och hemma så tog jag ett glas vin med Jonas och hans två kompisar, trevligt, sen gick vi och la oss vid tolv och jag sov som en stock. Har varit och handlat lampor idag...handlat lite annat...städat och snart kommer plutten hem igen och ajg ska åka o träna. Saknar terroristen!

Anyways, nu ska jag dricka vatten...finns massor ute, men jag dricker det ur kranen!

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0