Annerovägen here we come!

Nu uhar jag bara en sak att oroa mig över...och det är flygresan till Portugal, Allt annat är klart! Vi får lägenheten! VIlken trevlig överraskning i brevlådan! Jag är SÅ glad.

Då var det klart. Handläggning 1-2 månader, släng er i väggen! En vecka tog det. Helt jävla underbart! Så 1 augusti bär det av. Ny lägenhet, nyt tliv, nya möjligheter, lite fattigare men mycket lyckligare! Det känns fantastiskt.

Jag trodde helt ärligt när vi ställde oss i bostadskö och började kolla på bytestorget att det aldrig skulle ske, men det gjorde det! Jag är så jävla glad!

Vi ska flytta tillsammans, ja o min familj.

Anyways, congrats to me, nu ska Johan äta och sen ska jag bara njuta....och vika tvätt!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: åsa

grattis!

2009-06-03 @ 08:12:52
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0