Tillbaks till verkligheten.

Nu är jag tillbaka. Står på jobbet nu och "jobbar." sitter mest och "inreder" min nya lägenhet. Haha! Ska byta mina oanvända lampor till en annan färg först och främst, för att jag kom underfund med att det inte passar det jag köpt.
Sen finns det jätte fina glas som bara kostar 79.00kr för fyra stycken och jag tycker dem är jätte tjusiga. Sen så bara spanar jag på en lampa och lite dekoratioin....måste ju först se vad som behövs...ooo det ska bli så himla roligt! Ser så mycket framemot att få flytta. Och göra vårat.

Sen på onsdag så åker Johan med Mamma/mormor och Pappa/morfar till Umeå i några dagar. Vi jobbar båda två och måste packa allt...o vi som knappt kan ha en flyttlåda på golvet för då kan inte Johan krypa....i hela 5 dagar...usch vad jag får magknip...jag kommer att saknar honom något enormt mycket...och det känns redan tungt eftersom jag kommer att jobba 10-19 både idag och imorgon. Idag är han med Pappa sin iaf. Sen imorgon börjar Jonas jobba...


Aja...Nu ska jag ställla undan lite saker och så som jag ska ha till lägenheten!

Inte äns två veckor till avklarad flytt!!!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0