Tänder

Så där ja. Nu har vi hajat varför knatten fick feber. Enligt min pappa så har han imorgon hittat en 5:e liten tandsing i pluttens mun. Så that's the answer. Kommer bara att göra ondare och ondare när han biter på en.

Förövrigt så känns det jävligt jobbigt att jag inte ska få se, hålla och krama på min älskling föräns på söndag. Usch. Saknade honom redan igår och då hade han bara varit borta i några timmar. Jag natar dock att det är så jag kommer att känna jämnt jämnt jämnt. Börjar undra om jag och Jonas kan åka utomlands någon gång igen bara vi...eller om jag kommer att sakna ihjäl mig?

Har bara varit ifrån honom i max ett dygn förr och detta är nästan lite tortyr. Men vi har beslutat det själva. Jag han i vilket fall som helst plocka ner Johans gossedjuroch leksaker igår, de vill säga det som inte är mest nödvändigt att leka med innan vi flyttar. Det blev en kartong. Sen även lite böcker och kontors grejjer. Ikväll ska vi fortsätta och rensa i vardagsrummet och imorgon så kommer jag att ta itu med köket. Vill bara få det mesta gjort.

Sen på detta så har jag tagit på mig att designa Nattas blogg! Ska bli kul och se vad man kan göra utav det. Så det blir vad jag ska göra i pack pauserna, kul avkoppling då man tycker det är kul att pyssla, klippa och klistra.
Sen ska jag även försäka hinna träffa lite vänner...sen på lördag fyller Roffe 61, så det blir till att fira honom lite också. Sen söndag så jobbar jag och sen kommer plutten hem . Sen är jag ledig måndag, tisdag och onsdag och det bilr det till att pyssla och gosa med plutten! Y ay!

Ska förövrigt informera er om att han ställde sig upp igår med hjälp av kökssoffan hos min mor o far...alldeles själv! Yay!!!!


nej. Nu ska jag fortsätta att hoppas på att någon behagar komma in i butiken och handla, jag har gör tråkigt just nu!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åå vad kul att han ställde sig upp =) Det går ju så jäklar snabbt, snart går han i skolan :P hahhaaa



Hoppas allt går bra med flytten



Kramar

2009-07-31 @ 19:50:03
URL: http://bimmlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0