snart bär det av...

jag är skit trött och ska upp om ca 5 timmar....jag tror dock inte jag kommer att kunna somna...menmen,....snart ska jag försöka...

imorgon åker vi till portugal och kommer vara borta i två veckor. ska bli skönt. dock hatar jag att flyga...men jag antar att jag inte har så jävla mycket val. så jag ber er att be för mig att jag ska greja detta. jag har packat allt och allt är klart....tandborstar och nappflaska ska ner bara....

sen byebye sweden....när jag kommer tillbaka så är det packa lägenheten, jobba och flytta som gäller...sen börjar plugget igen och man är tillbax till det "vanliga livet." fast det är ju inte det egentligen..kommer aldrig bli som förr när man har underbara johan numera.

nejnej...

nu måste jag pröva att knopa...

pusspuss kära vänner. me love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0