Sånt är livet...

Ja...så dagen igår var bra...när jag kom hem så käkade vi och så kändes Johan varm...han ville itne äta så mycket gröt på kvällen som han vanligtvis slukar i sig...tog tempern. 38,5. Great. Tog ledigt från jobbet på morgonen för att kunna stanna hemma på morgonen och se om han repade sig....han somnade och sov braoch hade vara 37,7 på morgonen....så hem till mamma o pappa och sen imorgon åker han med dem (mormro o morfar) till Umeå...saknar han redan kan jag säga. HUr ska detta gå? Min älskade son...ångrar nästan lite att an ska få följa med...men nu är det så att jag ahr 1000000 saker att göra när han är borta...med flytten alltså...Det ska ju funka det med. Aja....it is what it is...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0