One more day, then welcome paradise...

One more day...Imorgon vid denna tid så är flytten nästan klar....alla våra grejjer i nya lyan, eller på väg in....beroende på hur smidigt allt går...kan nästan inte fatta att detta är sant. Life as it should be. Ett riktigt liv, ett värdigt liv...vårat riktiga liv. KÄnns underbart....trotts att man är trött och sliten nu...så är jag glad...lite nackspärr, lite huvudvärk...men lyckan är total.

Sitter på jobbet nu, sista dagen på åtminståne ca 1 månad. Pengarna jag får ut tack vare dessa dagar, ger mig lika mycket pengar som jag vanligtvis får på en månad från FK. Så det blir lön, FK och CSN nästa månad...notan slutar på ca *2 000
Alltså inte en 1a framför 2an utan mer. Beat that shit, bitches! Känns redigt bra det med...sen att älsklingen kommer att fakturera ut mer pengar, catching...då har jag itne äns räknat med barnbidraget.

Snart så kommer min mor o far över med Johan så jag får pussa lite på han...sen om bara ca 8-9 timmar kommer han hem igen...Gud som jag har saknat honom. Saknat honom enormt, galet och hysteriskt mycket. Efter dem har varit här så ska dem till IKEA och köpa lite grejer till Johans rum. Vi har redan köpt en lekmatta...men nu ska dem köpa gardintyg, förvaring, ett litet ort med stolar, kanske en lampa och sedan hämta färgkartor. Att få Johans rum klart och fint är naturligtvis prioritet 1!

Sen antar ajg att helgen kommer att bestå av att packa upp....vilket jag brukar vara galet bra på...Jonas kommer nog bli galen på MIG...för att jag inte kommer att sitta still...när klockan blir kanske 18-19 imorgon kommer han nog lite halvt irriterat att be mig: Skita i det där nu och komma och sätta mig ist.

BAha! Trodde han ja! Jag kommer att hålla på tills det är kalrt...typ...iaf nästan klart...kläderna ska iaf packas upp, köket och hygien artiklar, skohylla, hatthylla och lampor måste upp...yes, much to do my dear friends. Kom gärna förbi i veckan! Jag är ledig snart i 23 dagar! Yay!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0