Morning!

Hujuj! Idag mår jag massor med bättre, har sovit bra inatt...oh ja...jag antar att det är det man behöver när man har mått dåligt, som jag gjorde igår.

Kvällen hemma blev iaf rätt bra...vi tittade på Harry potter, käkade, packade och sen vid halv tolv kom vi i säng, men det är okej...jag somnade bra iaf och behövde inte gå upp föräns strax före nio. Kändes gött!

Idag är det bara att tuta och köra, jobba till sju...hem...städa garderober och slänga skrot...bara två nätter kvar...känns konstigt, men bra...betalade första hyranh igår...känns också konstigt....men också jävligt bra.

Det kommer väll vara lite snålt med pengar ett tag, men det är ju så det är...det reder sig, som allt annat...

hoppas denna dag inte blir lika seg som igår bara...det är så tråkig här då att bara sitta och surfa...bläää....

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0