Monster trött..

Så....har varit dålig på att uppdatera igen...har varit sjukt upptagen....
I torsdags kom Eve över med flyttkartonger och lite sällskap....supder trevligt....sen packade jag, sen packade vi, sen kom Fanny och vi pillade lite till...sen så blev vi "trötta" och gick och la oss....men vi  kunde inte sova...slutade med att jonas var vaken hela natten och jag lyckades tillsist somna någon timma...

Fredan så städade jag o packadenär jonas jobbade....sen så kom karin och vi drack lite vin o hamnade på magget....kul...men det kändes igår....sov rätt länge, jonas o wille körde kartonger till nya lyan, jag packade mer och städa mer...sen åkte vi till coop och handllade roffes present, sen åkte vi dit och åt middag och jag lekte av min barnabstinens med agnes...super. sen åkte vi hem, spelade risk kollade på film och sen somnade vi...jag vaknade lika trött som jag var när jag gick o la mig..käkade och gjorde mig klar och nu sitter jag på jobbet....slutar om 1h 15m. min skadade hand gör piss ont. ( svaga handleder och flytt städ = ajaj )

nu inleds iaf sista veckan...om en vecka så bor vi imte på drabben längre!!! Yaaaay!!!!!


puss o kram

imorgon börjar försökan sluta röka försök 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0