hemma igen!

nu är jag hemma igen...ja...o familjen så klart!

har haft det helt underbart bra och kunde nästan inte bli mer nöjd än vad jag är!

lägenheten var super! 3 ggr så stor som våran nuvarande. stort vardagsrum med matsal, en grill balkong, två andra jätte balkonger och en fransk balkong. tre jätte sovrum, vårat sovrum var avskillt med eget badrum. kök som var jätte härligt! precis vid centrum.

vi har varit på stranden, promenerat, solat vid poolen...ätit god mat och haft jätte trevligt. haft 3 utmärkta utekvällar!

nästan det bästa var att sofia kom från cadiz och hälsade på!!! fenomenalt kul at se min bästa vän!

kändes nästan tungt att åka hem, men just nu är det skönt. jag ska snart gå och sova, titta lite på dollhouse och drömmma om resan.

ett är säkert...det var så vackert...och jag njöt varje sekund, förutom när jag var lite bakis...

så på måndag ska jag börja jobba lite, känns inte så taggande just nu...men men...det är pengar. känner mig just nu mest stressad över att jag ska jobba, ta hand om johan och flytta på samma gång. ohwell...det kommer at gå det med...sen så när de tär klart är det 23 dagar kvar tills skolan börjar, och dem dagarna ska jag bannemig njuta utav!

puss o kram kära vänner...

o du åsa....snart kommer din bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0