En sten föll från våra axlar...nu jävlar...

...ska det aldrig vara ett problem igen!

Jonas har fått nya jobb, nu kommer allt o rulla igen....livet kommer att bli enkelt...inget mer vända på pengarna...dubbelt så mycket inkomst...minst...varje månad än vad vi har levt på det senaste året. Det är att gå tillbax till den trygga eknomin vi hade för ett år sedan, innan det gick snett. Nu kan vi snart igen köpa oss det vi vill ha, det vi behöver...måla om i nya lyan, köpa TV bänken...vi kan spara till en resa nästa sommar...det är underbart. Jag är så jävla glad. Tack som fan Gud eller nått...

Detta är så befriande...äntligen äntligen kan vi starta våra liv igen. Nu kan jag andas utan att vilja gråta...slippa kväva smärtan i bröstet...slippa leva med undertryckt ångest...kanske kan ajg till o med sova bättre på nätterna nu? Det sköna är att vi får en hyggligt bra summa varannan vecka nu...usch vad glad jag är...vill nästan gråta av lycka...

Nu kommer (förhoppningsvis) livet vi strävat efter länge. Det är UNDERBART...och äntligen får min älskade känna att allt han sliter för, jobbar för ---- ger något. Han är så värd det. Han har kämpat i det tysta för att inte oroa mig....nu är det över med all skit. Blickarna framåt...än igen...Annerovägen...here we come, and now it feels great...it's gonna be GOOD!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0