Urk.

Urk är väll ungefär ett ord som beskriver något när allt är jobbigt. Jag tycker det sammanfattar dem närmsta dagarna som har varit och dagarna framöver som komma skall...


Förutom att lillen är sjuk så känner jag mig nu hängig också. Great.
Jag har onti huvudet, trött och mår illa. Helt underbart. Jag känner mig så jävla isolerad...har dock fått höra något trevligt. Att jag ska undvika att vara med Johan i närheten av barn den närmsta tiden efter att han blivit frisk eftersom hans immunsystem frtf är lågt då. Jahapp...då är det bara att spendera dagarna själv här hemma...någon promenad i det OTROLIGT OVACKRA vädret.

Jag som vanligtvis är optimist och ser saker från den ljusa sidan tycker just nu att det mesta bara är mörker. För pricken på I.et nu skulle ju verkligen vara om jag också blev sjuk. FAB.
Så just i detta nu så tänker jag dammsuga och skura för att jag ska må lite bättre....och ni som inte känner mig undrar nog varför i helvete jag tänker göra det när jag är dålig och har en sjuk knodd? Jo, det är så att jag har städmani och måste ha rent runt omkring mig annars kan jag inte slappna av. Så ska jag vila när jag är dålig, måste det vara städat. Ska faktiskt informera om att jag städade lägenheten undertiden som jag har influensan bara för att jag skulle kunna vila ordentligt. Sambon tycker jag är helt galen och jag är faktiskt helt beredd att hålla med...men ni skulle nog förstå mig om ni också nästan hade en grusväg i sängen...eller i soffan...eller dylikt.

Skit är det iaf.

Nej. NU dammsuga och skura, plocka lite och diska...sen mata lille IGEN. Varje timma 60-90ml. Sen ska jag titta på Systrar i jeans 2, When in Rome med tvillingarna Olsen och ska också informera om att jag har tittat på High School Musical 3 nyss...vad betyder det? Jo, att jag är skit deppig och tittar på allt mesigt och löjligt jag kan hitta...skulle inte bli förvänad om jag drar igång en backstreet boys skiva och sjunger med till I want it that way eller nått sånt när jag skurar. Så det är jag när jag är deppig och dålig....städa, dåliga tonårsfilmer och chickflicks och backstreet boys. Patetiskt.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0