Sjukling.

Det värsta som finns är att se sitt barn må dåligt. Att se honom lida och se att han har ont. Alla som har barn och har ev. sett min son som han var i går skulle få ens hjärta att brista...tänk att inte kunna säga vad som känns fel? Vart man har ont...det enda barnet kan göra är att skrika...det är faktiskt jobbigt...jag önskar att alla barn kunde få vara friska.

Usch vilka jobbiga dagar det varit. Sambon min har varit sjuk hela veckan...nu har sonen blivit sjuk. Hög feber och skrek hela gårdagen. Han är betydligt bättre idag...men har ingen vidare aptit. Mitt lilla gryn...det känns verkligen i magen...så är det nog att vara mamma...nu förstår jag verkligen vad ens föräldrar har gått igenom med en själv...
Hoppas dock snart på att lillen min ska känna att han är hungrig o vilja äta...men det blir nog bra. Vi kom igenom första dygnet...och han har ju sovit jätte bra inatt. mommy is proud.

Nu ska jag ligga här med gossen i soffan idag...ska titta på film nu och snart försöka ge honom mat...han börjar se hungig ut tycker jag...eller så är det bara önsketänkande...

wish me luck guys...

Ps. Fia - Passa dig för taxi chaffisarna nu så att du kommer hem hel och välbehållen och inte i en kista eller i tio olika delar.


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0