Pustar ut lite.

Igår kväll innan läggdags bara skrek han. Han snorade och hostade och jag höll på att grina ihjäl mig. Han åt iaf ca 100ml...sen la jag honom brevid mig i sängen och då somnade han...huvudet i högläge för att andas lättare. Sen så jävlar....

Väckte plutt kl ett. 65ml.
Väckte plutt kl. fyra 100ml!!!
Plutt vaknar av sig själv halv 8 och äter 130ml!! Mommy so proud. Han har legat o natt härjat innan han somnat om som han brukar och det känns så jävla skönt!!!! Han pratar och myser precis som mammas gris brukar göra. Mamma glad. Så han har lite rinnig näsa och hostar lite, men det blir bättre och bättre. Ligger brevid mig och snackar. Vi läste precis i plutts nya bok. Totte leker med Kisse. Det roliga var att han faktiskt tittade på sidorna och bilderna och var tyst när jag läste. Fascinerande...Cheyenne hade alltså en bra poäng med att läsa böcker för sånna här små...tack för tipset!!


Nej. Nu ska vi titta på någon skit film och mysa och jag ska äta macka!!

Idag blir det kanske en promenad...måste få luft o det behöver nog plutt med. Sen ska jag nog surra me L i telefonen och ha mysdag med plutten i övrigt...sen ikväll ska jag träna. Dock själv då mamma har blivit smittad av lillen och är sjuk.

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att höra att killen blivit piggare. Det finns inget som gör så ont i en när barnen är sjuka.

Kram

2009-02-24 @ 10:49:33
URL: http://www.monkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0