Ny blogg, nu start.

Har nu besämt mig för att blogga ändå....prata av mig lite. Jag säger bara detta. Jag kommer säga vad jag vill...just so you know.


Vem är du jag?

OM DIG

Namn - Malin
Bor - Norrort, sthlm.
syskon - Un hermano
Född - 1983.
Ögonfärg - Blågrön aktiga.
Längd - 173
Sko storlek - 41
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Skorpion
Hårfärg - Blont med blonda slingor,
Födelseort - Umeå.
Hemland - Sverige

DAGENS ..

Låt - Big Girls....från gympan...haha!
Saknad - Pengar?.
Kläder - Svart tunika, jeans.
Smink -  Det vanliga.
Senast ätit- Tonfisk sallad.
Göra sen - Fortsätta titta på filmen. Sen sova.
Pinsammaste- Inget pinsamt!

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Tja. Om jag är på humör.
Tycker du om godis - Lite och ibland.
Hur många gånger i veckan äter du godis - Någon gång då o då
Äter du oftast nyttig mat - Försöker.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Sure.
Du ger mycket komplimanger till andra - Javisst. Ibland.
Är du nöjd med ditt förnamn - Nope.
Du tycker att du själv är smart - Ja jag är väll lagom. men inget snille.
Vad är det sämsta hos dig - Jag är nog rätt intensiv.
Vad är det bästa hos dig - Att jag är vilje stark och självständig.
Har du bra självförtroende - Jovars. trotts degmage.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Olika.
Har du någon gång skolkat - Japp!!!
Spelar du något instrument - Har spelat Piano och Tvärflöjt.
Känner du dina grannar - Jaa...ett av paren iaf
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll, orientering, ridning, boxersice..nu friskis o svettis.
Har du några tatueringar - Nej.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Väldigt många
Tycker du om djur - Jovisst...


BRUKAR DU...

Sova - Varje natt
Ta mediciner du inte borde ta - Nej...
Röka - Smygröker ibland.
Snusa - Nej.
Dricka - Bara när det är fest.
Skada dig - Nej.
Klä dig i svart - Ja
Hata folk - Ja.
Lita på folk - Dem som står mig nära.
Skada dig med flit - Nope.
Drömma mardrömmar - Ja.
Gå i skolan - När jag inte är mammaledig.
Gå i kyrkan - Bara om jag måste.
Ljuga - En vitlögn isf. Ser ingen anledning till att ljuga.
Vilja dö - Nej. Har för mycket att leva för.


NÄR...

Åt du senast - Några timmar sen,
läste du ut en bok senast - Länge sen.
Svor du senast - Säkert nyss.
Sjöng du senast - För sonen min på skötbordet.
Klagade du senast - Rätt nyligen tror jag.
Klantade du dig senast - Alltid klantig.


HAR DU...

Skadat någon - Förmodligen.
Färgat håret - Japp.
Några piercnings - Haft...
Några tatueringar - Nope
Egen dator - Japp
Gjort bort dig rejält - Oja!

ÄR DU...

Snäll - Oftast.
Snygg - Vette fan...söt isf.
Söt - Ja...just
Lång - Lagom
Kort - Nej inte direkt.
Klantig - Ja
Tönt - Alltid.
Romantisk - Javars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0