Fick en utmaning...

Jag fick en av utmaning av Linda och reglerna lyder:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Känner inte till så många som bloggar)
* Lyssnar gärna på gammal popmusik som 'N Sync, BSB, Brittan och Spice Girls när jag är på skitbrahumör eller när jag städar.
* Jag säger att jag inte tycker om coca cola och kommer dock på mig själv ibland med att jag dricker det. Jag säger förmodligen så för att inbilla mig själv nått...
* Jag är en soc.magnet som gärna drar till mig problemtyngda idioter.
* Jag avskyr när någon "sprätter" med naglarna.
* Jag älskar High School filmer och grinar även med ibland.
* Har inga problem med att kalla någon för kärring eller peka finger åt någon jag inte känner om jag blir irriterad. Dem får gärna se och höra.
* Jag fascineras av folk med psykiskastörningar och kriminella människor och kan spendera timmar av mitt liv till att försöka förstå vad som rör sig i huvudet på dem.
* Jag är rädd för grodor.


sen känner jag dock inga som  bloggar förutom linda typ...så...ja...jag skit it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0