Fantastiskt skönt!!!

Efter en jobbig vecka har det verkligen börjat komma till sin rätt och jag börjar känns mig som jag ska igen!
Jag mår mycket bättre nu efter dagen som har varit....


Johan har nu återgått till sitt vanliga jag och äter som han ska! Vilket vi alla tycker är super skönt...äntligen...och som vi har kämpat! Superb! Just nu ligger han på ett täcke på golvet och snurrar runt....han har lärt sig att rulla över på mage och det är det roligaste som finns enligt honom...med tanke på att det är det ända han gör när jag lägger honom ner...efter en stund rullar han tillbax på rygg...han anstränger sig ibland så han blir alldeles röd! Hehe!

Pratade med morfar nyss....han och mormor kommer ner till sthlm nästa vecka med mina kusiner. Dem ska komma ut hit på Tisdag eller Onsdag. Yay!

Sen så har jag haft stor städning här idag. Jonte har hjälpt en kompis att flytta så jag är själv hemma....mamma och pappa kom över och pappa lekte med Johan och tog hand om honom medans mamma o jag gjorde rent bakom spisen, gjorde rent ugn och plåtar och drog fram och tillbax saker i lägenheten och gjorde rent där man vanligvis inte städar....så det luktar brutalt fräscht här hemma och det är super nice med väl städat faktiskt...sen åt jag vitlöks kyckling till middag....

nu ska jag leka med lillen sedan ringa FIa!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0