Varför alltid samma misstag?

Varför stänger man av väckar klockan innan man gått upp? Det är väll ändå jävligt dumt? IDag skulle vi gått upp klockan 7, men var uppe kl halv nio. så det var upp och frukost på en gång, Johan blev arg som vanligt för att han är inte hungrig på en gång när han vaknar...så jaja...lite smörgås, sen fick det bli välling på med kläderna och rulla iväg till förskolan.

Nu ligger jag här...bör plugga, bör städa, bör handla...dock vill jag helst ligga här och titta på film. jag är trött...

aja, jag börjar med film...sen kommer min kompis från Umeå på besök vid ett snåret...hon får stå ut med tvätt, städning och handling...

Åter till gårdagen...jag är frtf rätt sur o förbannad och kommer förmodligen vara det ett tag framöver...jag hoppas bara...för min skull att jag inte får ett utbrott...mindre trevligt att få...just framför folk alltså...


nej, nu: NEW MOON!

Puss o kram

" fuck you,
fuck you, fuck you very very much...." Lily Allen - Fuck You

Ärligt dra åt helvete. blir helt galen på människor som inte fattar poängen. Jag hatar folk som tror att dem kan köra på som ångvältar. En sak skall ni ha JÄVLIGT klart för er: Mess with me, and it's your loss. Jag är starkare än dig och har förmodligen också en starkare tunga, so watch it bitches...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0