Trött...

Jag är så trött nu...har försökt läsa böckerna till seminariet imorgon men det har gott tröööögt...
jag känner att böckerna på så många sätt är självklara så att det blir tråkigt att läsa...skall dock göra mitt bästa imorgon...undrar vad det kommer för slags frågor på dem...det går nog bra...sen så ja...lite grupp pplugg och sedan skall jag hämta Johan kl 15...sen hem, sen kommer Sara över och äter middag med oss då Jonas åker till Västerås imorgon med sin kompis för att gå på konsert.

hoppas att Johan håller sig frisk bara så att jag kan vara med alla dagar med grupparbetet...så jäla viktigt!

på lördag så skall vi fira jul med mamma o pappa som åker till Umeå på Söndag...vi åker till Avesta på Tisdag...kan inte fatta att det är jul redan...jag har liksom inte äns köpt klart julklapparna än...det tar på vi på Söndag tror jag...har man något last minute kan man faktiskt köpa det i Avestae också.

DOck verkar det som att det blir en vit jul! Det ska bli kul och jag hoppas faktiskt på lite pulkåkning och snöiga promenader...

Kommer att sakna min föräldrar och mamma och pappa och mormor o morfar o brorsan...kusinerna och moster...känns sorligt...men så är det nu. Det blir nog bra med Jonas familj också...men jag kommer verkligen att sakna dem...dem är ju dem som gör julen för mig. Min älskade familj!

nu ska jag gå och sova.

Puss o kram.

"I'm dreaming of a white christmas...just like the once I used to know..."

Blir lite gråtig då jag verkligen saknar min mormor...min mormor är jul för mig...hon och jag har våra egna traditioner och vårat sätt att göra...jag kommer att sakna hur hon står i köket till sent på nätterna och gör det sista...bla. julskinkan medans hon lyssnar på något radioprogram...hur hon sedan smyger in och lägger ett paket brevid mig när jag sover...
Hur vi brukar hjälpas åt att städa och klä granen...

Vet du mormor, jag saknar dig varje dag...du är den bästa människan som finns!

(Nej, min mormor är inte död...hon bor bara 65 mil ifrån mig...vilket är för långt i mitt tycke...sen så är mormor en person som betyder något ofantligt mycket för mig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0