Snopet.

La mig i sängen...och fastnade.....New Moon...jag dör. Hej då jorde liv, jag vill ha ett vampy liv...med Edward...sen emellanåt vill jag låna jacob och våldta hans kropp medans jag inte ser hur han ser ut...(elakt)
Nej, men på reda nu...jag är helt såld. Funderar på i detta nu att lägga mig i sängen och titta igen! Jag tror fan jag skall göra det...med chips denna gång. När fan kommer uppföljaren?!

Sen då, så kom Carro, satte igång en miljon tvättmaskiner...så...ringer dagis, Johan har feber, igen, men Jonas är redan på väg. Snopet. Jävligt snopet. johan kommer hem, Johan är pigg och glad. Men imorgon blir det inge dagis. (bröööööööl)

Aaaanyways...
Det var väll mest det jag skulle säga...

sen så en sak till förresten....angående att jag har varit irriterad...det är jag frtf, om nästan inte mer nu. JAG KRÄKS PÅ ER! När tiden är rätt skall jag nog kräkas på er på riktigt!! Jag klarar av många slags människor...men just ni är den värsta sorten. Ni tror att ni är så jävla bra och så jävla reko...Men igentligen skulle ja gnästan vilja kalla er för dem värsta sorterns mobbare! Ni ger faktiskt fan i hur andra människor känner. Brum, brum, brum som några jävla septicons! och jag är en liten oskyldig myra som du kör över...men den inte vet, så blir denna myra en Megathron när hon blir arg...I'm gonna eat ya! Alive!

Nej,nej...Nu lider min kropp efter lite vampyrer och varulvar....och jag vill se ett vampyrbröllop NU!

Puss o Kram

"I know I never really treated you right, I've paid the price, I'm still paying for it everyday..." Savage Garden - I don't know you anymore.

Hittade den raden i en bok som jag skriver i när jag inte mår bra. Det var några år sedan nu...men dem raderna i boken vi det tillfället, resterande anteckningar...hjälp vad jag kommer ihåg att grinade när jag satt där...klandrade mig själv, gång på gång...aj. Aj, aj, aj....det gjorde så ont...Jag vill ALDRIG känns så igen i hela mitt liv.

Kan iofs ha att göra med min panik ångest etc, men aj...


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Vilka kräks du på?

2009-12-07 @ 08:56:57
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0