...så var också denna Jul över...

Hej igen!

Har kommit hem från Avesta nu, och GUD vad skönt det har varit! Dock också skönt att komma hem, men nu väntar skolböckerna...*suck* Men men, det skall göras det med. Har ju ännu ett bra tag på mig! Kommer att gå fin fint! 

I Avesta har vi bara tagit det lungt som sagt, umgåtts och jag har sovit rätt mycket då Johan har sovit i Jonas mammas rum...våran lilla stuga är för liten och för långt bort för att vi skall kunna lägga honom där kl 7-8.

Har inte så mycket att skriva just nu, är rätt trött efter att ha rest idag...skall lägga mig i badet, med lite badsalt, tända ljus och en ljudbok.

Hoppas eran Jul har varit bra och att ni har fått det ni velat ha! (jag är jätte nöjd...fick några presenter, trotts att jag inte önskat mig något :))

Nej, ner i badkaret!

Puss och kram.

"You're just another pretty face, in a room full of whores, no you don't mean much...you used to be so naive, you're catatonic now, yeah you seem to be, so much better than before....dumbdumbdizzydizzydymbdumbdizydizzy..." OrGy - Dizzy

Fick bara en liten flashback av ett band som heter Orgy som jag lyssnade mycket på förr...får man önska att man kunde skrika detta till människor man inte gillar?

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh så pass?

Kanske ska köpa och testa. tack för tips!

2009-12-29 @ 10:33:48
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0