jag är en nörd av stora mått.

Jag har många bra sidor och många dåliga sidor. Jag har även udda sidor. En udda grej med mig är att jag kan bli fanatatisk. Jag har haft många sånna perioder i mitt liv och dem har då handlat om musik. Mainly.

DET var min första filmdille. Den fick jag när jag var ca 8-9år (jag vet, skit tidigt...men jag gjord det, spelade in den.) Jag tittade på filmen så många ggr att mina föräldrar kodade TVn. Idag är det iofs frtf en favorit film och jag har tittat sönder 3 kasseter och haft sönder en DVD.

Sen kom numer två...Kanske runt 10 års ålder....Dirty Dancing. Kan man säga att jag var manisk? YES. Jag och min bästa barndomskompis Carro tittade på filmen om och om och om igen och grinade, grinade och skrattade och grinade...o sjöng!

Nej...här dog av en viss anledning min lust till att skriva klart.
Jag fortsätter någon annan dag. Jävla idiot människa. Jag hade precis börjat köra igång igen och tycka att det kändes bra...och så kommer du och tycker en jävla massa saker som du misstolkar. Vet du vad, fuck you. Fuckyoufuckyouverymuch.

Nu orkar inte jag någe mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0