Imorgon firar vi....

Nyårsafton igen. Kvällen och natten där folk bygger upp sjuka galna förväntningar om en riktig hejdundrande festkväll som alltid går i stöpet. Alla blir för fulla, för terviga, för otrevliga, jobbiga...någon spyr, någon slåss någon gråter...SJUKT trött på denna tillställning som ALDRIG blir som man har tänkt sig. Så i år så blir det lungt, lungt, lungt. God mat och lite vin. Det nöjer jag mig helhjärtat med.

Sen är det tillbax till skolan och verkligheten. Rätt skönt det med, att komma igång vill säga. Ska skriva klart in examination, göra MITT VFU arbete och plugga kalrt till tentan. Känner mig lugn i det, men känner mig samtidigt opepp att göra det.

För att summera detta år lite kort:

JÄVLIGT bra. Det har hänt mycket jobbigt, men det har bara blivit bättre. Sett värdet i livet. Uppskattar mina vänner och min familj sjukt mycket. Det har även varit ett strålande år på många sätt! Lovely!

"Another ditch in the road, you keep moving, another stop-sign, you keep moving on...and the years go by so fast...I wonder how I ever made it through..." Savage Garden - Two beds and a coffee machine.

Kämpa, kämpa, kämpa...go vidare om du fastnar...you can do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0