Hello Bloggen!

Sorry för att jag inte skrivit på ett tag...har varit sjuk. Fick feber i fredags...så jag låg hemma o huttrade...på lördag morgonen tyckte jag att jag kände mig bättre så mamma o pappa tog johan en stund på dagen så åkte jag och jonas tíll stinsen och Jonas skämde bort sig själv lite...tyckte jag var bra, han behövde det. Köpa sig lite kläder, en ny mobil då hans gamla har något år på nacken. Köpta halva Johans julklapp, en pyjamas, byxor och ett par vinter skor...(till Johan alltså. ) Sen fick vi skjuts av jonas kompis (Firren) hem.

Sen kom Johan och sen kom Sara på besök. Efter ett tag så började jag känna mig febrig igen...sen blev jag jätte varm, blev stel i nacken och yr i huvudet. USCH. Vi kollade iaf på film, det blev rätt sent. Somnade iaf sen i soffan...

På Söndagen så låg jag nästan hela dagen, mådde skit...dock har jag sovit strålande inatt! Mår hyfsat idag...lite fryssen och stel frtf.

Kollade Johans mun igår, just för att kolla orsak till stötvisa feber attacker och dem ofta förekommande rackiga nätterna. Tjolahopp...tre kind tänder som precis spruckit upp och två stycken hörntänder som snar tkommer tränga igenom....stackars liten.
Men sov bra allihopa inatt iaf...

Tänkte ge ett tips till dem som är intresserade: 16 and pregnant på MTV...går att kolla på mtvs hemsida också...galet bra...snart kommer också teen moms, fortsättningen. Lovely.

Nej, nu ska jag fixa lite sakemojjer...

Puss och kram

" Well I don't know if I'm ready, to be the man (woman) I have to be, I'll take a breath, I'll take her by my side, We stand in awe, we've created life..." Creed - With arms wide open.

Det förvånar mej nästan varenda dag...att han finns hos oss...mys pricken...den jag skulle göra allt för. det är dock ett ärligt ord, jag tror aldrig att man kan vara riktigt redo för att bli förälder, för hur mycket man än förbereder sig, så tror jag aldrig att det blir som man tänkt sej. Men det är fantastiskt. Ett barn, ett liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0