Året som gått...

Årets frisyr: Bedrövligt...
Årets klädesplagg:
Jeans
Årets favoritparfym: Escada Ocean Lounge
Årets tråkigatse: Att Orm gick bort.
Årets bästa inköp: Köpt så mycket bra detta år!
Årets sämsta inköp: En bläckpatron som inte var rätt...
Årets händelse: Jonas 30år, Portugal, Johan 1år!
Årets besvikelse: Studentarbetslaget.
Årets person: Oj vad den listan kan bli lång, men jag skriver en liten lista ist.
- Johan
- Jonas
- Annika
- Karin
- Fia
- Rebecca
- Malin B
Årets uttryck/ord: Nejmen titta!
Årets haleluljamoment:
När vi fick nya Lägenheten!
Årets favorittillhåll: Lagos, Portugal...
Årets butik: Gina Tricot
Årets jobb: Stalands!
Årets dyraste investering: Lägenheten...och JOHAN
Årets kärlek: Johan
Årets misstag: Har gjort en del misstag iår.
Årets godaste: Mat? Vino Divino i Portugal
Årets start: Börja plugga igen.
Årets nörd: Mig själv? Twilight nörd...Annika, du hamnar också i denna kategori.
Årets flopp: Studentarbetslaget.
Årets kom-i-håg grej: Kom ihåg? vadå komma ihåg? komma ihåg vad?
Årets favoritgöra: Se min son växa upp!
Årets ovana: LAT
Årets upptäckt: Shit, jag är mamma!
Årets resa: Lagos, Portugal
Årets drömupplevelse: Ska ni garva nu? Twilight-böckerna!
Årets bästa dag: Jag vet inte faktiskt...1:a Atugusti kanske...när vi flyttade!
Årets vill-ha: Ett underbart liv!

Kommentarer
Postat av: Annika

Wohooo, årets favoritperson!

Twilight Malin.. vilken jävla dröm alltså.. Åh.

2009-12-30 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0