stolt mamma!

nu är jag världens stoltaste mamma...på bara den korta tid vi har botti nya lyan, så har johan gjort två saker som får mig att bli hjärte stolt! han har börjat gå när man håller i honom, major plus...och nyss....bara för ett tag sedan så satt han o gnagde på en liten tub i mitt knä, när han helt plötsligt viker bak huvudet och tittar upp på mig, sträcker upp tuben och säger "mamma". visst att han har sagt mammam osv jätte länge, men nu verkligen tittade han upp på mig och sa mamma, helt klockrent och visade att han verkligen visste att jag var hans mamma! han gjorde detta några ggr och det kändes som om "mamma, denna salva är jätte god, smaka." älskar att han också har börjat leka med en. typ, här gosa med min snutte, vilket han började med i måndags, tar tag i snutte råttans svans och räcker upp den till mig och gnugar den mot min näsa, för att sedan ta tillbax och gnugga mot sin egen och sen min igen...sen skrattar han lite nöjt när jag säger "oj så skönt, tack johan."

mommy is sooooo proud. i love it!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

awe... Johan då! Blir stolt i mitt lilla mammahjärta jag med när jag läser detta! Go Johan! =)

2009-08-12 @ 22:54:14
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0