Söta du.

din psykologer kan säga vad dem vill, känner flera. jag vet dock, självklart att det finns människor som måste ha hjälp hela livet på grund av hur dem mår. (jag har sånt allt för nära till hands) men jag tror också att det är viktigt att försöka arbeta med sig själv och försöka med alla möjliga mån och inte skylla i från sig. jag har en person i min närmsta närhet som jag älskar mycket mycket, som har mycket problem, värre än dig faktiskt. Hon hanterar sig och sitt liv på ett beundransvärt sätt. Hon är otroligt duktig och hon har aldrig någonsin skyllt ifrån sig på sina sjukdomar. hon kämpar varje dag för att bli frisk...även fast det kanse inte går. så bara så du vet...jag vet mer om livet än vad du gör. 

också pga att jag har genom levt jävla mycket skit jag med. jag är inte dum huvudet, jag är jävligt smart och har mycket innanför skallen, jag börjar dock tro att du är för korkad för att fatta poängen med allt jag någonsin har sagt. stackars dig. 

Är dock otroligt intresserad av psykologi så att det är därför jag läser din blogg, man kan ju undra varför du läser min?

Blogg byte? tänkte inte det. you wanna know why? inget av det jag har gjort på min blogg, beror på dig, utan på annat...typ att jag vill godkänna kommentarer etc. blogg byte, osv...det har med annat att göra...men du kan få tro det. That's aldrig mama.

sen är jag inte ute efter att bli en bloggerska. ingen stor en. jag har familj, skola och arbete att ta hand om.

sen att äns du jämnför dig med storbloggerskorna, säger mig att du strävar enbart efter att bli känd...god luck.

ps. jag är inte hanna. inte någonstans. men jag skulle kunna ha varit.



Förövrigt börjar skolan imorgon. kläder köpta, block, kalender och 1 miljard grejer till johan!

nu ska vi laga middag o ha soff mys!


o imorgon kommer bästa fias hem igen! I LOVE.

Jag hatar inte dig, det kan jag klargöra. Tycker mest synd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0