Seeeeeegt

Den här dagen är konstigt. Stöt vis har jag jätte mycket att göra och nu är det helt jävla dött...

Vill bara att tiden ska gå så jag kan komma härifrån...och det handlar inte om att jag inte tycker om mitt jobb, men jag är så otrolgit stresad och slår mig själv i huvudet varje dag för att jag sa att jag kunde jobba idag...

Jag kunde ha fått massor med anant gjort...jag kunde ha fått sova ut...jag kunde ha städat i lugn o ro...jag kunde ha fått lite plugg gjort...jag kunde har gjort mig iordning i lugn o ro...lagat middag i fred...

Dumma dumma mig som aldrig kan säga nej. Detta jobb betyder dock så pass mycket för mig, och det är lika bra tt pass apå när tilfället bjuds på....men just idag....ÅNGEST.

Menmen...jag får helt enkelt vara effektiv när jag kommer hem...in i duschen, ut ur duschen...plocka lite, torka håret, klä på mig...börja sminka mig...bara maten är klar till sex, men hur lång tid tar det att steka köttfärs och hacka lite grönsaker? 15 min? Det grejjar jag...

Sen så ja...städa ska jag ju verkligen inte göra, men jag ska sätta en duk på glasbordet i vardagsrummet...tända ljus och bädda min säng. Kusinerna får bädda sin egna sängar...

aja...

Har dock slarvat med amten idag...så att jag ska mig en macka när jag kommer hem också...har abra ätit frukt och druckit vatten idag...det måste jag ändra på till nästa vecka...inte alls sunt och det känns i huvudet att jag ätit dåligt...

En timma kvar bara...

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0