Jobb+Fest

Sådärja!

Nu sitter jag åter på jobbet...! Jag är hyfsat pigg efter en natts halvgod sömn....bättre än resten av veckan!

Johan åkte för ca 2 timmar sedan till Avesta med sin Farmor och Farfar och kommer hem imorgon.

Ikväll har vi inflyttnings fest, vilket ska bli jätte kul! Ska bli roligt att samla gänget igen, med några nya tillskott denna gång!

Så dagen blir stressig...jobbar fram tills halv fem, sen så upp på cyekln, hem, duscha, fixa håret, kl mig, sminka mig, plocka bort och plocka fram, laga mat....detta ska vara klart kl 18:00 då mina kusiner, faster och anders kommer...då ska vi äta...sen så när kl bli 19, måste jag sparka ut faster och anders...då kommer några och jälper oss ställa iordning lite, sen är party kl 20. Jag tror att jag kommer vara helt väck efter denna dagen!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0