Galet trött!

Idag var jag ledig...betyder inte att det är lungt för det!

gick upp vid åtta och fixade frulle till lillen som frtf var rätt trött...sen så somnade han om? aja....jag duschade och fixade mig och bestämde träff med lina och nooli....på väg till bussen fick jag höra att det blev inställt för att lillan hade fått urinvägs infektion igen...stackarn...

Åkte iaf till Väsby C och träffade Eve...promenderade lite...käkade lunch och shoppade lite mer kläder till mig och en ny leksak till Johan...sen så åkte vi hem och johan skulle sova middag, vilket han inte alls ville så han har varit jätte trött hela kvällen...men han kan ju inte sova så tätt in på natten...så han somnade åtta,  vilket är bra....nu sitter jag själv och längat efter sängen, men drar mig för av någon anledning...ska duscha och så innan...

jag är så jävla trött...hemskt trött...måste sova ordentligt nu så jag orkar på lördag...

imorgon är det städa, sen skola, sen hem och åka och storhandla...sen packa Johans väskor och sen på Lördag morgon åker han till Dalarna i ett dygn med sin Farmor och Farfar...jag också jobba på lördag...sen kommer kusinerna och sen är det inflyttningsfest kl åtta...som jag också nu köpt en outfit till! me like!

Hoppas att festen blir lyckad och att jag inte saknar Johan för mycket, vilket jag vet att jag kommer att göra...oändligt...

nej...nu ska jag ta mitt arsle ur soffan, in i duschen och ner i den nybäddad sängen med dem nyinköpta sängkläderna...yay! öven dem behöver ju nya kläder!

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tackar.

Jeansleggings från Kappahl & Tröjan är från hm, finns i fler färger,benvit, beigebrun och tror det var apricos?

2009-08-27 @ 22:57:58
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0