Dagarna bara går..

Dagarna bara går tycker jag. återigen en härlig dag. har vair tute mycket dem senaste dagarna. har cyklat med plutten, lekt i lekparken...ja...det man ska göra med sina barn.
idag har även johan ätit samma mat som oss. spagge med köttsås. självklart var jag ju tvungen att mixa med stavmixern, och nästa gång får jag göra en vit sås till så det blir lite kladdigare, men han tyckte om det ändå...lite banan till dessert. muma! sen kom jenny o hennes systrar över och lekte med  johan. kul kul!

karl min är och fiskar kräftor med sina vänner och imorgon blir det kräftskiva! yay! kommer bli jätte roligt tror jag!

sen den 29e är det inflyttningsfest. kommer också bli super kul!

jag är trött...mycket trött...snart börjar skolan...undra hur det kommer att kännas...kul iaf att komma igång igen, och väldigt kul att få träffa cheyenne o maria igen...och toppen att vi hamnade i samma grupp! nu ska jag gå o nanna!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0