Back in school!

puuhh...så var man igång igen...tre förvirrande dagar som har varit helt underbara men jag är galet trött!

Söndagen spenderade jag med min mor i stinsen. köpte massor med nya kläder till johan då 74 tryter i sömmarna.
det blev byxor och bodys och tröjor från Lindex, några bodys och lite byxor och strumpor från HM...sen gick vi till polarn och köpte överdrags byxor som hörtill Johans höstjacka...föeecetröja och ett par byxor...sen till vincent show stor och köpte nya höstskor, allväders stövlar, tofflor och moccasiner! mössor och vantar har vi hemma...det som behövs sen är ett par varma vinterskor och overall...är ju inte långt kvar tills han går och det är inte långt kvar till dagmamman! så det behövs....

sen i måndags var det skola...visade sig att jag var tvungen att gå på tisdagen för att bli reggad...så då var det leta barnvakt...lyckades till sist få tag på Karin som är den som känner Johan bäst...hennes päron var lediga den dagen också så det var 3 vuxna vilket kändes jätte jätte bra, och det gick bra med...så skolan i Tisdags var lyckat! sen så idag skulle det ha varit föreläsning...men den blev inställd och det fick vi reda på när vi nästan kommit fram till skolan. Great. så det blev kaffe och Gina Tricot sen var jag tvungen att kila hem...sen var vi handlade på kvällen...lite mat, nya sängkläder och ett par skor till Jonas....dagen har varit great och veckan kommer bli bättre och allt känns redigt bra just nu.

Känner mig mycket lycklig och det är så det ska vara.

har underbara vänner, familij och släkt. Life, is good!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Monica Sjögren

Hej på dig! Lycka till i plugget nu. Sköt om dig och din guldklimp!

Kram

2009-08-26 @ 23:27:05
URL: http://www.monkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0