Tuesday morning.

Med fint väder kommer mycket roligt. Deprissioner försvinner, människor blir mer glada och tillmötes gående. Vintern rasar ut bland våra fjällar och snart...eller snarare NU så är det VÅR. PÅ riktigt. Jag säger så här: Kommer det snö igen. DÅ FLYTTAR JAG.

Hör o häpna. Min son sov till kvart över nio idag. Jag vaknade kl kvart över 8 och tyckte det var konstigt att han sov. SÅ jag gick upp, fixade lite, nu är jag klar för dagen, och han bara precis kommit upp. Det är snart strax för gröt och lillen ligger o pillar mig på fläsket. Hahah!

Gårdagen var schoft. Linda o Jag promenerade med våra små, sprang från knot, åt onyttig lunch, handlade mat, hade skönsång o ja...sen gick jag hem...sen kom bror, sen kom Jonte hem, sen kom Jenny...Snackade och fikade, sen blev det middag...sen så sov johan mellan halv åtta och halv tio. Då väcke jag han....trotts det, så sov han hela natten. Sjukt knäppt...men han sov iofs inte så mycket på dagen. 

Idag är det lite öppnis, promis, träning...ja...dagen är helt full. Känns skönt. Och jag har energi! Solen? Ja, kanske...för att lönen snart kommer? Kan så vara!

Nu ska jag koka gröt. 

Skit på er alla mina älsklingar, you know I love you!

Puss o kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0