Superman.

En sak som jag lovade mig själv när jag blev gravid var att inte köpa grejjer till min son med typiska pojksaker med motiv som från filmen bilar, spiderman, superman, batman etc. Det gick fullständigt åt helvete...haha!

Jag har aldrig sett en sån söt superman i HELA MITT liv. SÅ sjukt söt i den mysiga pyjamasen. Fast efter inatt åker din i tvättkorgen. Kom en liten fläck på den när jag la han i sängen och tänkte att det kändes onödigt att börja byta pyjamas för det lilla när han precis håller på att somna...så det får bli ugglor nästa natt.

Idag sov vi länge...till kl 9! Yay! Kanske blir längre imorgon för han somnade så sent...för ca 20 min sen till o med. Ska skriva klart här och sen lägga mig i sängen själv. Jag är sjukt trött.
Jonas mamma kom vid ett och hälsade på. Sen kom min bror vid tre tiden och sen kl fyra åkte jag och tränade. Ny ledare och jag var SJUKT sliten efteråt. Mina lår och min rumpa fick sig en omgång. Gött.

Sen blev det wok till middag och mys i soffan. Känner mig nu gräsligt trött och funderar på hur vi ska göra till vecko slutet. På fredag åker vi till Avesta för att fira påsk och jonas syster Matildas födelsedag. Jonas mamma åker dock på onsdag kväll och ska då ta med sig packning och katten. Fan...måste lösa hur vi ska göra med Johans säng grejjer...måste ju skicka med täcket, "ormen" och kudden...förstår inte hur han ska sova då när vi inte har dem grejjerna...får ta mej en allvarlig funderare. Vi ska dock åka tåg vilket är skönt. Går väldans fort och vi har bra platser. Hon som Carina pratade med sa att det var de bästa platserna för barnvagnsåkare.

Har också haft premiär för sittvagnen igår. Den ROCKAR! Sjukt härlig! Sådan skillnad...har ser oss och han ser ut och får se världen lite. Så vi pumpade hjulen på vagnen på cykelringen och tittade på cykelstol. Hittade en superbra en som vi ska köpa. Bra för bebisar....han ska bara bli liiiite större så att jag känner mig trygg att ha han där. Och så måste vi skaffa en hjälm också.

Imorgon blir det öppnis med Linda och Novis och på Tisdag ska jag o johan hem till Karin. På Onsdag måste jag ta mig till stan och hämta biljetter...promenad anyone? vill inte åka själv...Cheyenne eller Frida som redan bor där inne?? Åsa?? Anyone?

Nejnej....för trött för detta nu...ska joina min son i drömmarnas värld.

Puss o kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0