Instämmer.

Läste precis i en vänns blogg om att hennes gamla klasskompis blev pappa, men att barnet gick bort 45 min efter födseln....en kall känsla gick genom ryggraden på mig...att något sånt kan få hända?

Ligger här och tittar på min son som lever, är frisk, pigg och glad...det är ju det man ska få erfara...att man ska få behöva genomlida något sådant...fy fan. Som Linda också skrev...mitt barn har förändrat mitt liv...jag hade inte heller varit den jag är idag utan honom. Han är det finaste och underbaraste jag vet....jag lider verkligen med er, vilka ni än är...hoppas ni är starkare än vad jag är...för jag hade nog aldrig klarat av det....

Johan, jag är så glad och ärad att få vara din mamma. Att det är jag som ska ge dig all kärlek och ömhet jag kan. Jag lovar och svär att jag ska ge dig det bästa jag kan. Jag försöka ge dig bra värderingar och ett gott liv. Jag ska göra det jag kan. Det lovar jag dig. 



Över till annat...har idag hämtat tågbiljetterna i stan och åkte sen och mötte mamma i sollentuna...vi tog en fika och sedan åkte vi till stinsen för att köpa skor till Johan. Det blev inga converse utan jag föll för adidas skorna ist. Sitter som smäck på balettfötterna. Sen åkte jag hem en snabbis och jag o jonas packade våra grejjer som Jonas mor hämtade som åkte till Avesta idag. Sen hem till mor o far igen, åt middag och umgicks lite. NU har jag precis kommit hem och ska gå o lägga mig så fort Johan somnat. Jag är SÅ trött...

Sen imorgon blir det familjemys och bullbak. Sen sova, sen på Fredag morgon blir det Avesta. 

Nu ska jag ta o lata mig och kolla på Rent hus. 


Puss o kram . 

HÄrmar igen...fast tar en annan rad...

Jag vore ingenting, om du inte fanns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0