I'm a survivor...

Jag har lärt mig något nytt om mig själv. Jag är en överlevare. Jag kommer alltis att klara mig. Jag har ett rikt liv och det är konstant.

Hela helgen har varit en bergochdalbana av massor av händelser och olika känslor. Dock att det är löst (förhoppningsvis) och att livet bara kan bli bättre....Jag har lärt mig några saker. Jag har VÄRLDENS bästa vänner. Jag har ett team av stöttande och underbara vänner. Jag älskar er....Annika, Karin, Sara, Fia och Helena...TACK! Ni betyder sjukt jävla mycket.
Jag har även en underbar familj.
Jag är även så stark. Även om jag bryter ihop så är jag stark och jag klarar det. Jag klarar allt!

Sen min son och min karl....ni betyder allt. We gotta fight. Lets do it!

Jag vet inte vad jag ska göra i veckan...idag ska jag promenera och handla lite....ska skriva lite lista och grejjer.
 Nu ska lilleman äta gröt, och sen är det min tur!

puss o kram!


"I'm a survivor
I'm not gonna give up
I'm not gon' stop
I'm gonna work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0