Helgen...

Det var länge sedan jag gjorde så mycket på en helg och känt att helgen har varit riktigt topp...men jag känner gnistan igen och känner hoppet av att allt kommer att bli bra.

Fredagen spenderades på dagen med Mi, hennes hund och Johan åff kårs! Promenad i fina vädret och jag besökte systemet....Jonas o jag lagade god middag och sen kom min pappa o hämtade Johan...sen kom sara och vi drack vin, snackade skit och lyssnade på musik och själng o dansade...sen gick vi ut en sväng...vill nästan inte erkänna det själv, men jag drack nog en för mycket. Inte alls nå kul...menmen....vaknade dock i skaplig tid, tog en dusch och mös med karln...sen kom mamma o Johan och hämtade mig, jag klippte och bättrade på slingorna...sen lite shopping...nya skor till mig, massor av fina kläder till Johan, allt i strlk 74....har nu lagt undan det mesta i 68. Sen åkte jag hem till mamma o pappa en stund och johan somnade vid tre och sov middag till6,,,,jag passade på jagmed.

Sen åkte vi hem och Jonas kom precis efter oss....Jonas tog hand om grötmatning och läggning och så av Johan sen tittade vi på någon kass jävla "skräck"rulle och käkade chips o dipp...sen vid ett gick vi o la oss....

Upp vid 8 imorse...Johan har på sig ett par hängsel brallor, turkos kortärmad body och turkosa strumpor...o jag har leggings och en vit skjortklänning...Just nu är Jonas och tränar och jag fixar lite här hemma...sen när han kommer hem ska vi promenera till barnens hus. Nice. Sen ska JAG träna. NICE:

Jag är skit nöjd med helgen...verkligen...äntligen!  Nej ska nu ta och fixa håret, sen packa skötväska o så...sen mata JOhan och sen är Jonas nog reda att åka!

Love you all my friends!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0