HEAT!

Nej inte bandet heat....you crazy?? Jag menar VÄRME! Det är strålande ute och jag ska UT. UT o gå och ikväll ska jag UT! I helgen händer MASSOR med roliga grejjer! Kommer bli lovely.

Kl är inte äns nio och det är tio plus på balkongen. ska ut och uträtta massa ärnden idag...synd att jag inte har någon att göra det med...det är så vackert ute....ska ta min son på en härlig promenad...sen i kväll så ska Johan till mina päron. Jag ska ut med SARA ikväll! Ska bli jätte kul! Jag har inte varit ute med Sara sen i Januari förra året...och har träffat sara kanske 5 ggr sen Januari förra året...ska bli så jävla kul! 

Sen ska jag klippa mig imorgon...sitta i solen med min älskade fmailj...och på söndag ska vi till barnenshus och köpa nått åt lillen då han blir 6 månader på onsdag. 

Han har även börjat klappa händerna! Det är helt fantastiskt och se hur snabb han är i utveckligen....snart kryper han nog också....på bara två veckor har det hänt massor....han gnäller inte alls när han liger på magen, han tar sig fram även om det tar tid på golvet.....han är ännu starkare nu. Man får hålla sig i hatten lite, för JAG hänger nästan inte med. 

Underbart! Me be happy. 
Ska väll ta och ge Jojje gröt nu, sen byta om på oss och Johan ska duscha...sen kanske åker vi till Väsby C??

I dont kno!

puss o kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0