Another day...

GÅr dagen gick som planerat...inte alltid det händer :) Kändes skönt att få en dag som gick som den skulle och jag känner mig supernöjd!

Lilla familjen tog igår på sig vår kläderna och drog till kista C....promenerade från Helenelund vilket var skönt för det var så varmt ute. Jag svettades nästan i mina ballerinaskor, jeans, top och tätstickadekofta. Sommrigt värre!
Vi hade tagit bort åkpåsen från vagnen och bäddade med filtear, men det fick lättas på biltar och kläder...så vi har bestämmt att vi idag ska ta fram sittdelen till vagnen. Premiär!

Sen så lämnade vi JOnas telefon på lagning, åt lite och sen shoppade vi lite nya kläder till Johan som snart behöver strlk 74. 62 kan man vinka byebye till och 68 börjar lida åt samma öde...tycker dock att 74 ser stort ut...men det gör ju alla strlkarna tillen början, sen innan man vet ordet av det har dem växt ur dem med..
Så en superman pyjamas vilket rockar! En kiss body och en rollingstones body...JA, men RIKTIGA märken. coh en sverige body som han kan ha nu när fotbollen fickar igång...då han verkar gilla sin boll som han har fått.

Idag blir det tvätt...byta vagn, promenad, allsvenskapremiär (klart vår tecken) och middag här hemma med min mor o far. Dem tar med Thaikäk!

Nej, nu ska jag o plutt äta frukost, sen ska vi lägga oss på golvet och träna!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0